Solutii pentru flote

Ești aici: Home → Solutii pentru flote

Suntem focusaţi să garantăm un nivel ridicat de calitate al servicilor şi încercăm să depăşim aşteptările clienţilor, oferind soluţii personalizate şi eficientizând pe cât posibil costurile.
În cei 10 ani de activitate, am acumulat experienta în lucrul cu flotele de dimensiuni medii şi mari. Ne-am straduit în permanenţă sa ne spriijinim partenerii nu doar din punct de vedere commercial, ci şi prin soluţionarea cerinţelor generate de nevoile specificie ale ficărui partener în parte. Astfel putem asigura:
• acoperire naţională prin intremediul reţelei de serviceuri proprii şi partenere, toate autorizate RAR si cu un standar de servicii ridicat;
• facturare lunară centralizată pentru toate serviciile;
• stoc de anvelope suficient pentru a acoperi cerinţele partenerilor, chiar şi cele neplanificate;
rezervarea anvelopelor comandate pentru intreg sezonul; consiliere in alegerea anvelopelor in funcţie de caracteristicele tehnice, buget alocat; transport in tara;
• preturi nemodificabile pe durata întregului sezon atât pentru anvelope cât şi pentru servicii;
• persoană dedicată pentru fiecare flotă, care sa cunoască specificul, nevoile şi condiţiile comerciale şi care să gestioneze cu prioritate nevoile flotei alocate;
serviciu de depozitare extrasezonier pentru anvelope (Tire Hotel), atât pentru Bucuresti cât şi pentru principalele oraşe ale tarii. În acest moment gestionăm circa 40.000 anvelope în Tire Hotel;
Platformă web dedicată partenerilor pentru un maxim de transpareţă – Partenerii pot vizualiza în timp real situaţia anvelopelor depozitate în toate centrele noastre şi a schimburilor efectuate în întreaga noastră reţea (puncte de lucru proprii sau partenere), având astfel un control permanent asupra situaţiei anvelopelor şi serviciilor efectuate;
Serviciu CallCenter. Echipa noastră gestionează solicitările privind fluxul de anvelope între centrele de depozitare şi punctele de montaj, precum şi transmiterea informaţiilor către parteneri privind situaţia anvelopelor care urmează să ajungă în punctele de lucru din reţea în vederea montajului. Echipa din Call Center transmite informaţii privind starea anvelopelor aflate în Tire Hotel prin centralizări lunare privind stocurile din Tire Hotel: starea anvelopei, seriile DOT şi gardul de uzură al fiecărei anvelope. În perioada de sezon departamenul funcţionează cu program extins în zilele de lucru normale şi este la dispozişia clienţilor inclusiv în zilele de sâmbătă şi duminică;
• fişă standardizată “Lucrari service” – lucrările efectuate la service-urile proprii precum şi la partenerii din ţară sunt consemnate în fişe standard “Lucrari service“, documente ce cuprind informaţii cu privire la date de identificare ale utilizatorui, număr de kilometri în momentul efectuării schimbului, informaţii privind situaţia anvelopelor demontate în urma schimbului, preluate de către utilizator sau lăsate în depozitare.

pentru mai multe detalii vă rugăm să ne trimiteți solicitările dvs. pe adresa de e-mail contact@tireexpert.ro