AutoZone CallCenter

Ești aici: Home → AutoZone CallCenter
alt

Echipa noastră gestionează solicitările privind fluxul de anvelope între centrele de depozitare şi punctele de montaj, precum şi transmiterea informaţiilor către parteneri privind situaţia anvelopelor care urmează să ajungă în punctele de lucru din reţea în vederea montajului.

Echipa din CallCenter transmite informaţii privind starea anvelopelor aflate în Tire Hotel prin centralizări lunare privind stocurile din Tire Hotel. Centralizările vor conţine informaţii cu privire la

  • data efectuării operaţiunilor
  • date de identificare ale proprietarului şi / sau utilizatorului
  • date de identificare vehicul
  • anvelope comandate şi confirmate de reprezentantul Ager cu Call-center-ul Tire Expert
  • Serviciile comandate şi confirmate de reprezentantul Ager cu Call-center-ul Tire Expert
  • Semnătura utilizatorului Ager pentru acordul de cumpărare a produselor şi / sau serviciilor
  • Termenii şi condiţiile de garanţie pentru produse şi servicii
  • data/ora predării anvelopelor
  • Dimensiunea / marca / modelul anvelopei
  • Identificarea anvelopei – nr. DOT
  • Uzura anvelopei în mm.
  • Observaţii despre starea generală a fiecărei anvelope, dacă sunt constatate defecte vizibile (tăieturi, gâlme, etc.)

În perioada de sezon departamenul funcţionează cu program extins în zilele de lucru normale şi este la dispoziţia clienţilor, inclusiv în zilele de sâmbătă şi duminică.