Montare şi demontare roţi

Ești aici: Home → Montare şi demontare roţi

În vederea realizării unui schimb de anvelope corect şi complet, echipa tehnică AutoZone va urmări şi va semnala următoarele:

1. respectarea procedurilor de montare, demontare, echilibrare şi umflare a anvelopei şi schimbarea sistematică a valvei, precum şi a instrucţiunilor de montare prezente pe talon anvelopei – sens de rotaţie sau sen se montaj;
2. presurizare corectă, în conformitate cu specificaţiile constructorului de vehiculului sau de producătorul anvelopei;
3. conformitatea cu specificaţiile impuse de legiutorul român şi constructorul vehiculului pentru anvelope : structură, dimensiune, indice de viteză, indice încărcare şi categorii de utilizarestarea pneului (interior şi exterior);
4. respectarea particularităţilor legate de anumite anvelope specifice (anvelope cu flancuri joase, anvelope cu rulare pe pană, anvelope cu cauciuc auto-obturant, etc).

montare anvelopePentru a realiza o strângere corectă a roţilor  se utilizează cheile dinamometrice. Astfel se va putea doza corect forţa aplicată asupra prezoanelor, protejând elementele de fixare şi ansamblul de frânare.

După montarea anvelopei pe vehicul se recomandă strângerea cu cheia dinamometrică, la cuplul optim definit de constructorul vehiculului. Metodele de montare a anvelopei utilizate de AutoZone sunt cele mai bune garanţii ale securităţii dumneavoastră; Pentru a fi siguri ca veţi strânge roţile corect consultaţi tabelele care conţin informaţiile specificate de producător cu privire la cuplul de strângere corect.

Strângerea incorectă a prezoanelor poate determina deteriorări ale jantei sau, în cel mai rău caz, pierderea roţii în mers.

 

 

Pe cât posibil, montaţi acelaşi tip de anvelope pe toate roţile. În cazul în care punţile primesc anvelope cu profiluri diferite puteţi suferi  derapaje, deoarece aderenţa pneurilor este diferită pe acelaşi tip de carosabil, în funcţie de compoziţia şi profilul acestora.