Presurizare cu Azot

Ești aici: Home → Presurizare cu Azot

anvelope presiune azot

Recomandăm presurizarea cu azot pe perioada sezonului cald.

1. Economie de combustibil
Presiunea scăzută în anvelope determină o rezistenţă mai mare la înaintare, implicit un consum de combustibil şi emisii de noxe mai mari. Moleculele de azot sunt mai mari decât moleculele de oxigen şi nu pot pătrunde printre porii anvelopei, rezultând drept beneficiu o pierdere de presiune mult încetinită.

2 .Siguranţă în condus
în cazul în care presiunea rămâne constantă, ca în cazul presurizării cu azot, riscul de rulare cu presiune scăzută şi implicit riscul de explozie a anvelopei sunt eliminate.

Se reduce până aproape de zero riscul unei explozii cauzate de o supraîncălzire a pneurilor.

3. Durata de viaţă mai mare a anvelopei
Anvelopele unui vehicul care au o pierdere de 10% a presiunii vor avea o durată de viaţă redusă cu 7%. Oxigenul aflat în anvelope reacţionează şi atacă stratul de etanşeizare şi cordul anvelopei, precum şi janta.

4. Confort la rulare
Modul în care se comportă azotul la comprimare determină o amortizare mai bună decât cea oferită de aer, iar denivelarile vor fi suportate mai bine de către suspensie.

O anvelopă umflată cu aer pierde din presiune de şase ori mai repede decât un pneu presurizat cu azot.
O anvelopă umflată cu aer poate pierde pana la 0.1 atmosfere/lună.
O anvelopă presurizată cu azot pierde 0.10 atmosfere în timp de şase luni.